już od kilku lat nie mamy w szkole dzwonka szkolnego
uczniowie każdą przerwę spędzają aktywnie i na świeżym powietrzu
część lekcji realizujemy w terenie (kontakt z przyrodą sprzyja uczeniu się, a sama przyroda pełni rolę drugiego nauczyciela)
wprowadziliśmy ocenianie kształtujące, czyli bieżące oceny cyfrowe zamieniliśmy na informację zwrotną (uczniowie są świadomi swojego procesu uczenia się)
zamiast tradycyjnych zebrań z rodzicami wprowadziliśmy spotkania trójstronne RUN, czyli Rodzic, Uczeń, Nauczyciel
uczymy dzieci odpowiedzialności, współpracy, autonomii i refleksji (Plan Daltoński)
Dla nas edukacja to relacja.
Nasze działania i efekty, jakie przynoszą, zostały dostrzeżone.
Swoim doświadczeniem we wprowadzaniu zmian podzieliliśmy się podczas konferencji „Wdrażanie outdoor education w szkole” zorganizowanej przez MSCDN Wydział w Siedlcach oraz podczas webinaru zorganizowanego przez Instytut Zwinnej Edukacji.